En La Naturaleza

Agosto 19-23, 2019

Este año estaremos ayudando a los niños a enfocarse en algunos encuentros de la vida real con Jesús. Durante la EBV, los niños aprenderán que Jesucristo es el Mesías, el Hijo de Dios, y creyendo que podemos tener vida en su nombre. Cada día, los niños profundizarán la Palabra de Dios para conocer mas de Jesús a través de las páginas de las Escrituras, además de hacer manualidades, jugar juegos divertidos, disfrutar de deliciosos bocadillos, cantar canciones geniales y aprender sobre misiones. Nuestra iglesia está esperando ansiosamente para dar la bienvenida a sus hijos a este evento gratuito. En La Naturaleza es para niños de 3 años a 6º grado de 6:30 pm a 8:45 pm cada día. Para obtener más información, llame al 201 288-8830 para cualquier pregunta adicional. Este es un evento GRATUITO. Pedimos una donación de $5 por niño para cubrir el costo de su camiseta. ¡Registre a sus hijos hoy!
Verso de la semana: Pero estos están escritos para que puedas creer que Jesús es el Mesías, el Hijo de Dios, y que al creer puedes tener vida en su nombre. Juan 20:31
Lema:¡Enfócate en Jesús!
Conexión de Cristo: La Biblia nos dice lo que es verdadero acerca de Dios y acerca de nosotros mismos. Jesús es el Mesías, el Hijo de Dios. Cuando confiamos en Jesús como Salvador y Señor, Él perdona nuestro pecado y nos da la vida eterna.

Registracion

In the Wild

August 19 - 23, 2019

This year’s VBS is all about helping kids focus in on some amazing, real-life encounters with Jesus. We want your children to join us! During VBS, kids will learn that Jesus Christ is the Messiah, the Son of God, and by believing we can have life in His name. Each day kids will dig deep into God’s Word to encounter Jesus through the pages of Scripture as well as make crafts, play fun games, enjoy tasty snacks, sing cool songs, and learn about missions. Our church is eagerly waiting to welcome your children to this free event. Into the Wild is for kids from 3 years old to 6th grade and will run from 6:30 pm to 8:45 pm each day. For more information, call 201 288-8830 for any additional questions. This is a FREE event - we ask for a $5 donation per child to cover the cost for their tee shirt - so register your kid(s) today!
Theme Verse: But these are written so that you may believe that Jesus is the Messiah, the Son of God, and that by believing you may have life in his name. John 20:31 (CSB)
Motto: Zoom in! Focus on Jesus!
Christ Connection: The Bible tells us what is true about God and about ourselves. Jesus is the Messiah, the Son of God. When we trust in Jesus as Savior and Lord, He forgives our sin and gives us eternal life.

Registration

Domingo de Celebracion

Agosto 25, 2019

Te invitamos a unirse a nosotros el domingo 25 de agosto a la 1 pm para nuestra celebración de clausura donde los niños tendrán la oportunidad de compartir lo que han aprendido y cantar canciones. Luego tendremos un BBQ para tener una oportunidad de companerismo. Esperamos que sus hijos se unan a nosotros durante la semana y conocerles!

Celebration Sunday

August 25, 2019

We invite you to join us on Sunday, August 25 at 1pm for our closing celebration where the children will have the opportunity to share what they have learned and sing songs. Afterwards we will be having a BBQ to have a time to fellowship together. We look forward to having your children join us for the week and getting to know you.